Storing

Storing bij ABN Amro na 3 uur opgelost

23 mei 2022 12:22 Aangepast: 23 mei 2022 12:24
Beeld © ANP / Hollandse Hoogte / Harold Versteeg

Klanten van de ABN Amro hebben vanochtend urenlang last gehad van een storing. Daardoor konden ze niet inloggen op de site en de app van de bank. Ook betalingen via iDEAL waren door de storing niet mogelijk.

De bank bevestigde dat er sprake was van een landelijke storing. De problemen ontstonden rond 9 uur vanochtend, blijkt uit meldingen van AlleStoringen.nl. Gebruikers van de app van de bank kregen een melding te zien dat er technische problemen waren met internetbankieren en betalen via iDEAL.

"Inmiddels werken zowel internetbankieren als mobiel bankieren weer naar behoren", meldde de bank rond kwart over 12.

Miniatuurvoorbeeld
Lees ook:

Storing internetbankieren ING verholpen: inloggen kan weer

Bright blok

Volg Bright voor meer tech:​​

Kijk onze video's

Volg ons op Instagram, Twitter en Facebook

En luister de podcast

Altijd weten wat er speelt?
Download de gratis RTL Nieuws-app en blijf op de hoogte.

Playstore Appstore

Dit is een artikel van