Ga naar de inhoud
Inloggen lukte niet

Urenlange storing ING is opgelost

Een kantoor van ING Bank in Rotterdam. Beeld © ANP

ING heeft vandaag urenlang een grote storing gehad. Daardoor konden gebruikers niet inloggen op de app en de website van de bank. In de loop van de avond zijn de problemen opgelost.

De problemen met de Mobiel Bankieren-app, de Mijn ING-site en de bereikbaarheid van de klantenservice van de bank zijn inmiddels opgelost. "Je kunt weer volledig gebruik maken van onze diensten. Onze excuses voor het ongemak", laat ING weten. 

Vanaf 11 uur vanochtend kwamen er veel meldingen over de storing binnen bij AlleStoringen.nl. Klanten meldden pas aan het begin van de avond dat ze weer toegang kregen tot Mobiel Bankieren-app, maar de website Mijn ING deed het daarna ook nog een tijd niet. 

Klantenservice ook slecht bereikbaar

Tijdens de storing was ook de klantenservice van ING "verminderd bereikbaar". De betaalpassen van de bank werkten nog wel.

Volgens ING is er geen sprake geweest van een hack.  

iOS
Lees ook
iOS 15 krijgt verbeterde notificaties en helpt met focussen
BRIGHT is verhuisd!

Voor alle nieuwe en oude content van Bright,
klik op de link.

Ga naar Bright.nl