Wachten op eten

Storing bij Thuisbezorgd: klanten betaalden wel, maar eten werd niet bezorgd

19 september 2021 21:42 Aangepast: 20 september 2021 07:11
Beeld ter illustratie Beeld © Getty

Maaltijdbezorgingsbedrijf Thuisbezorgd.nl heeft vanavond met een storing te maken gehad, waardoor klanten wel konden bestellen en betalen, maar hun bestelling niet bezorgd kregen. De aangesloten restaurants kregen de bestellingen niet binnen.

Inmiddels is de storing verholpen, laat een woordvoerder van Thuisbezorgd.nl weten. "Er is inderdaad een kortstondig probleem geweest waardoor een deel van de verbindingen naar aangesloten restaurants is uitgevallen. We vinden het natuurlijk erg vervelend voor de getroffen klanten."

Te wachten op hun eten

Rond 18.00 uur kreeg de bestelwebsite via Twitter de eerste berichten binnen van klanten die op hun eten zaten te wachten terwijl er niks onderweg was, of restauranteigenaars die geen bestellingen binnen kregen. Ook zou de klantenservice moeilijk bereikbaar zijn.

Miniatuurvoorbeeld
Lees ook:

Fiscus neemt flinke hap uit digitale fooi voor bezorgers Thuisbezorgd.nl

De bestelwebsite biedt excuses aan en zegt ervoor te gaan zorgen dat gedupeerde klanten hun geld terug krijgen, plus een compensatie voor de overlast.

Altijd weten wat er speelt?
Download de gratis RTL Nieuws-app en blijf op de hoogte.

Playstore Appstore