Onbereikbaar

Klachtenregen na urenlange storing website en app Albert Heijn

15 november 2020 13:32 Aangepast: 15 november 2020 15:52
Bezoekers van de site krijgen dit te zien. Beeld © AH

De website en app van Albert Heijn heeft last van een storing en is om die reden al uren niet bereikbaar. Op social media regent het klachten erover. De oorzaak van de storing is nog niet bekend.

"Sinds vanochtend hebben we te maken met een technische storing, waardoor onze site en app niet goed werken. Vervelend voor onze klanten, want die kunnen momenteel geen bestelling plaatsen of hun bestelling aanpassen", zegt een woordvoerder tegen RTL Nieuws. "We zijn hard op zoek naar de oorzaak."

Honderden meldingen

Volgens allestoringen.nl zijn er sinds vanochtend 8.00 uur ruim 1300 meldingen over de storing gedaan. Hoe het komt dat de site en app platliggen, is niet bekend.

Door de storing zitten veel klanten van AH met hun handen in het haar. Ze kunnen geen online bestelling doen. "Voor mensen in een risicogroep is online bestellen noodzakelijk in deze tijden. Het meest vervelend vind ik nog dat jullie niet laten horen!", twittert een klant.

Inmiddels heeft Albert Heijn via Twitter excuses aangeboden voor het ongemak. Ze laten weten dat ze hard werken aan een oplossing:

Klachten

Klanten kunnen ook niet bij hun favoriete recept. Het digitaal sparen van koopzegels of andere soorten zegels zit er even niet in. De problemen spelen volgens Albert Heijn alleen online. In de winkels kunnen mensen wel gewoon hun boodschappen doen.

Via Twitter lieten mensen vanochtend weten dat ze balen van de storing:

Altijd weten wat er speelt?
Download de gratis RTL Nieuws-app en blijf op de hoogte.

Playstore Appstore