Koolmonoxide

Honderden gasten Duitse seksclub staan naakt op straat na evacuatie

03 november 2019 20:26 Aangepast: 04 november 2019 07:43

Zo'n 300 tot 350 bezoekers van een Duitse seksclub hebben een koude nacht achter de rug. Tijdens een groot swingersfeest ging opeens een koolmonoxidealarm af en werd het gebouw geëvacueerd.

Dat was trouwens maar goed ook, want op dat moment waren er al twee mensen in het gebouw bewusteloos geraakt, meldt de Duitse publieke omroep WDR. En bij verschillende andere bezoekers werden in de ambulances ook milde vergiftigingsverschijnselen vastgesteld.

Als bij een koolmonoxidevergiftiging niet wordt ingegrepen, zijn de gevolgen fataal.

Handdoekjes en badjassen

Maar dat maakte het niet minder ongemakkelijk voor de honderden, veelal poedelnaakte, deelnemers van het seksfeest. Met handdoekjes omgeslagen en in de haast meegegriste badjassen aan, stonden ze buiten te blauwbekken, terwijl de Duitse cameraploegen en fotografen arriveerden.

De beelden zijn gelukkig voor hen overal wel onherkenbaar gemaakt. 

Miniatuurvoorbeeld
Lees ook:

Rechercheur viert huwelijk in parenclub

Miniatuurvoorbeeld
Lees ook:

Naakte politieagent arresteert naakte crimineel in Zweedse sauna

Miniatuurvoorbeeld
Lees ook:

De 5 spelregels van... de sauna

Altijd weten wat er speelt?
Download de gratis RTL Nieuws-app en blijf op de hoogte.

Playstore Appstore

`