V&D in de problemen

'V&D moet met een deltaplan komen'

19 januari 2015 14:04 Aangepast: 06 september 2015 15:46

'Dit is de gevolgen bestrijden en niet het probleem oplossen. Er is een revolutie nodig. Een loonoffer alleen gaat niet helpen.'

Dat zegt merkendeskundige Paul Moers tegen RTL Z. ''Jaar in jaar uit proberen ze een nieuwe strategie. Je haalt nu tijdelijk de kosten omlaag, maar de omzet zal ook blijven dalen dus dit werkt niet. V&D moet met een deltaplan komen. Er moet een antwoord komen op ketens als Zara en H&M. Je moet je winkels ook op een andere manier inrichten''.

''Je moet ook ander productporftolio hebben. H&M biedt mooie kleding tegen een lage prijs. Zoiets moet V&D ook doen, maar daar moeten ze dan een eigen twist. Bovendien is V&D te weinig technisch in de winkel zelf'', aldus Moers.

RTL Z

Altijd weten wat er speelt?
Download de gratis RTL Nieuws-app en blijf op de hoogte.

Playstore Appstore

`