De BLVD Podcast #9: BN’ers cashen flink met de feestdagen en Harry en Meghan verliezen hun geloofwaardigheid
Menig BN’er ziet zijn of haar bankrekening rond de feestdagen groeien, in plaats van langzaam slinken door alle gekochte kerstcadeautjes. Dit allemaal dankzij samenwerkingen met grote merken. Maar hoe doen ze dit? 'De BLVD Podcast' zocht het uit.
"Er is zo veel negatieve publiciteit rondom BN’ers en het kan uit elke hoek komen, dat ze het niet meer aandurven"
Volgens Luuk is er tegenwoordig bijna geen bedrijf meer te vinden dat geen samenwerking heeft met een bekende Nederlander. Zo heeft Miljuschka Witzenhausen een eigen kledinglijn bij online warenhuis Wehkamp, liggen de spullen van Patty Brard in de schappen bij Kruidvat en verkoopt Aldi de pyjama’s van Sylvia Meis.
Onze eigen Rob Goossens is even op onderzoek uitgegaan en benaderde Pauline Mulder, die dit soort samenwerkingen opzet voor BN'ers. "Wat een opvallende overeenkomst is, is dat het geen merken zijn, het zijn echt winkels", vertelt Rob in een nieuwe aflevering van De BLVD Podcast. Conclusie van het gesprek is dat winkels op deze manier hopen nieuwe klanten te lokken.
Pauline weet Rob ook te vertellen dat het toch langzaam een beetje aan het opdrogen is en dat er minder geld te verdienen is in de schappen vanwege juicechannels. "Er is zo veel negatieve publiciteit rondom BN’ers en het kan uit elke hoek komen, dat ze het niet meer aandurven", legt Rob uit. En zo kunnen sterren zomaar tonnen mislopen, een bedrag dat Patty Brard volgens Rob gekregen zou hebben voor haar lijn bij Kruidvat.
Beluister De BLVD Podcast nu via Spotify, Apple, Google of je favoriete podcastapp. Elke donderdag verschijnt er een nieuwe aflevering.
