Fout bij het pinnen

Wie betaalde 1000 euro te veel in deze Amsterdamse slagerij? 'Wil het teruggeven'

23 september 2021 13:11 Aangepast: 23 september 2021 14:17
Hassan heeft een briefje opgehangen Beeld © Hassan Najib

Wie-o-wie mist er duizend euro op z'n bankrekening? Hassan Najib heeft een klant in zijn slagerij in Amsterdam twee weken geleden per ongeluk 1005,50 laten afrekenen, maar weet niet wie. Hij roept de betreffende persoon op zich te melden zodat hij zijn of haar geld terug kan krijgen.

Op 7 september om 13.58 uur heeft de klant ruim duizend euro betaald bij Slagerij Zagora. Het is waarschijnlijk misgegaan bij het invoeren van het bedrag op het pinapparaat. "Ik denk dat de klant 5,50 of 10,50 moest betalen", vertelt Hassan aan EditieNL.

Miniatuurvoorbeeld
Lees ook:

Flappentappen zonder bankpas: het einde van de portemonnee?

Hij vindt het vervelend wat er is gebeurd en wil het geld graag teruggeven. "Het is niet van mij dus ik ga het niet gebruiken. Ik heb mijn eigen geld. Wat je niet zelf verdiend hebt, is niet van jou."

Tot nu toe heeft niemand zich gemeld.

Altijd weten wat er speelt?
Download de gratis RTL Nieuws-app en blijf op de hoogte.

Playstore Appstore