Klanten klagen: 'laat ingelicht'

Storing Rabobank is opgelost: klanten kunnen weer pinnen

30 oktober 2021 13:39 Aangepast: 30 oktober 2021 14:47
Beeld © Harold Versteeg | Hollandse Hoogte

Rabobank kampte vandaag met een grote storing, waardoor veel klanten niet konden pinnen en niet met hun creditcard konden betalen. Maar inmiddels is de storing opgelost.

Eerder vandaag kregen consumenten met een rekening bij Rabobank als ze een betaling wilden doen de melding: "Op dit moment ervaren klanten problemen met het betalen met de pinpas en creditcard. Ook werken de Rabo Wallet en betalingen via de Rabo-app verminderd."

Maar inmiddels is de storing opgelost.

Volgens de website Allestoringen.nl, die alle storingen in Nederland bij houdt, begon de storing rond 10:50 uur en was de storing door het hele land.

Opmerkelijk is dat op de website van Rabobank niets stond staat over een storing. Op Twitter klaagden consumenten die bij Rabobank bankieren over te gebrekkige informatie. De bank twitterde wel dat er een storing was.

"Lastig als je de meubels die geleverd worden met PIN moet betalen", zegt een rekeninghouder op Twitter.

Donderdag ook problemen

Afgelopen donderdag was er ook een probleem bij Rabobank. Die deden zich toen voor bij het digitaal ondertekenen van documenten in de inbox.

Altijd weten wat er speelt?
Download de gratis RTL Nieuws-app en blijf op de hoogte.

Playstore Appstore

Dit is een artikel van