Ga naar de inhoud
Bol.com - Platformeconomie

Zo denkt de directeur van Bol.com over de toekomst van retail

Topman van Bol.com Huub Vermeulen. Beeld © ANP

Bol.com heeft een duidelijke strategie: alles op online. En andere winkeliers zijn van harte welkom om hun spulletjes te verkopen in de grootste webshop van Nederland. Maar de concurrent uit het buitenland klopt op de deur.

In de eerste aflevering van De winkel van de Toekomst spreken we met Bol.com-directeur Huub Vermeulen. Hoe denkt hij over Amazon en AliExpress? Kan hij iets leren van deze buitenlandse grootmachten? Of moet Bol toezien hoe zij happen in het marktaandeel?

Presentatrice Frederique Dormaar neemt de kijker de hele middag mee in de wereld van retail en webhops. Live om 13:15, 14:15, 15:15 en 17:15 uur op televisie. En natuurlijk ook te volgen op onze social mediakanalen, site en app.

Bol.com-baas Vermeulen sluit fysieke winkels en eigen huismerk uit

11:10